Ez a partnerség a popkultúra két ikonikus alakját hozza össze, melynek első közös gyümölcse a 2024-es ünnepi kampány lesz. A Grammy-díjas énekesnő, dalszövegíró és színésznő a legkeresettebb előadóművészek közé tartozik, lélegzetelállító fellépéseit és hihetetlen tehetségét szerte a világon többmillióan ünneplik. Ariana Grande ugyanakkor elkötelezett támogatója az elfogadásnak és az egyenlőségnek.
Ariana Grande így nyilatkozott: „Nagyon örülök, hogy a Swarovski Márkanagykövete lehetek. Megtiszteltetés számomra, hogy egy olyan márkát képviselhetek, amelyik osztozik a kreativitás iránti szenvedélyemben, feszegeti az ékszerek világának a határait, és az önkifejezésnek olyan formáját támogatja, amiért nem tartozunk senkinek bocsánatkéréssel. Alig várom, hogy elinduljunk ezen a közös úton, és másokat is arra inspiráljunk, hogy felkarolják önmaguk legkülönlegesebb csillogását”.
Giovanna Engelbert, a Swarovski globális kreatívigazgatója a következőket mondta az új partnerséggel kapcsolatban: „Ariana karizmatikus személyisége és pozitív energiája rezonál a Swarovski küldetésével, miszerint a boldogságot szeretnénk terjeszteni a világban. Nagy öröm, hogy csatlakozik Márkanagykövetként hozzánk, Ariana egy zseniális művész, akinek a kreativitása átütő a dalszövegeiben, az előadásaiban, valamint a megjelenésében is. Izgatottan várom, hogy elkezdjük ezt az inspiráló, kreatív közös párbeszédet”.
A fény mestere 1895 óta
A Swarovski gyönyörű, kifogástalan minőségű és kivitelezésű termékeket készít, amelyek nemcsak örömet okoznak, hanem az egyéniséget is ünneplik. Az 1985-ös ausztriai alapítású cég tervezi, gyártja és értékesíti a világ legtisztább kristályait, a Swarovski Created Diamond követeket és cirkóniát, ékszereket és kiegészítőket, továbbá lakberendezési dekorációt, illetve kristályokat az autóipar számára. A Swarovski Crystal Business több mint 140 országban van jelen, a 3500 Swarovski üzlet és válogatott multibrand partnerek jelenleg 16 600 alkalmazottat foglalkoztatnak együttesen. A Swarovski Crystal Business testvérvállalataival, a Swarovski Optikkal (optikai eszközök) és a Tyrolittal (csiszolóanyagok) együtt alkotja a Swarovski Csoportot.
Az emberekkel és a bolygóval való felelősségteljes kapcsolat a Swarovski örökségének része. Ma ez a hagyomány olyan fenntarthatósági intézkedéseket ölel fel az értékteremtési lánc mentén, mint a körkörös innovációra fektetett hangsúly, a sokszínűség, az elfogadás és az önkifejezés pártfogása, illetve magába foglalja a Swarovski Alapítvány filantróp munkáját, amellyel pozitív környezeti és társadalmi hatást kifejtő jótékonysági szervezeteket támogat.