Tudtátok, hogy 10-ből 8 lányban a nap mint nap látott elérhetetlen szépségideálok olyan frusztrációt okoznak, hogy az megakadályozza őket abban, hogy teljes értékű életet éljenek?
Sokszor nem merik vállalni a véleményüket, sőt, fontos eseményeket, programokat hagynak ki (legyen szó akár sportról, úszásról, iskolai tevékenységekről). Előfordul, hogy egészségüket is veszélyeztetik azzal, hogy nem esznek, vagy nem kérnek segítséget, amikor megjelenésük miatt nem érzik jól magukat a bőrükben. A Dove fontosnak tartja, hogy küzdjenek a média által sugárzott képek romboló hatása ellen. Küldetésüket a felnőtt nők mellett szeretnék kiterjeszteni a felnövekvő generációra is. Szeretnék, ha úgy nőnének fel, hogy pozitív kapcsolatuk van saját külsejükkel, és hogy a lehető legtöbbet hozhassák ki önmagukból. Ebből a gondolatból született meg 2004-ben a Dove Önbizalom Program, amely tavaly hazánkban is elindult.
A cél nem kevesebb, mint hogy a következő 10 évben 1⁄4 milliárd fiatalt érjenek el aktivitásaikkal.
A programban egy olyan edukációs csomagot készítettek külföldi és hazai szakértők segítségével, amely segíti a szülők és a tanárok munkáját a pozitív, önbizalmat építő és erősítő kommunikációban. Az izgalmas témákat (például cikizés, zaklatás, vagy a média és az ideálképek hatása) feldolgozó forrásanyagok bárki számára ingyenesen letölthetők a Dove weboldaláról.
Mindezek mellett aktívan is szerepet vállalnak, önkéntes tanáraik közvetlenül az érintett célcsoporthoz szólva, az iskolákba juttatják el a programot és edukálják a jövő generációját. Workshopok keretein belül a felső tagozatos diákok számára pszichológus, egészségügyi és médiaszakértők a márka nagyköveteivel karöltve mutatják be a Dove videóit, esettanulmányait és adnak szakmai tanácsokat.
November 30-ig a boltok polcain országosan megtalálhatók limitált csomagolású Dove termékek, a Rossmann üzleteiben pedig a díszdobozos kiadás, melynek megvásárlásával nyereményjátékban is részt lehet venni.