Irina Shayk bemutatja a H&M legújabb, SoftMove™ technológiával készült aktív kapszulakollekcióját

Idén nyáron a H&M Move egy sokoldalú, a stílusos és aktív párizsi életmódhoz szabott kollekciót mutat be. A Jardin du Luxembourgban tartott jógaedzésektől az Eiffel-torony melletti strandröplabda-mérkőzéseken át a Le Marais-ban tett divatos sétákig a H&M Move kollekciója biztosítja, hogy elegáns és kényelmes maradj. A női kapszulakollekció július 25-től elérhető a www.hm.com/move oldalon.

A kollekcióban fekete SoftMove™ leggingsek találhatók a tökéletes kényelemért, köztük könnyű biker shortok, elegáns caprik és teljes hosszúságú leggingsek. A SoftMove™ technológiával készült darabok puha, szálcsiszolt felületet, varrás nélküli derékpántot és második bőr érzetet nyújtanak.

A szupermodell Irina Shayk által vezetett kampány a divat és a sport fúzióját hangsúlyozza. „Kényelem, stílus és teljesítmény – mindez egyetlen aktív ruházati kollekcióban. Párizsra tervezve, de tökéletes mindenkinek, aki stílusosan szeretne aktív lenni” – mondta Marie Fredros, a H&M Move formatervezési vezetője.

Fotó: H&M Move
Fotó: H&M Move

A SoftMove™ leggings mellett a kollekció olyan funkcionális, mégis elegáns darabokat tartalmaz, mint a „kettlebell palack”, egy felfújható divatos tote bag, a túlméretezett StormMove™ piros parka, egy strasszos karkötő, amely csuklósúlyként is használható, a DryMove™ futókesztyű, valamint egy sor felső, melltartó, napszemüveg és feliratos póló. Ez a kollekció a teljesítmény és a stílus tökéletes keverékét kínálja az aktív életmódodhoz – bárhogyan is mozogsz. 

Július 25-től a H&M Move a párizsi H&M Lafayette áruházban várja a látogatókat, akik a márka védjegyének számító SoftMove™ anyagot tartalmazó, magával ragadó és érzékszervi installációkat fedezhetnek fel. Ezek az installációk az anyag lágyságát és technikai innovációit mutatják be. Látogass el a második emeleten található exkluzív pop-upra, és fedezd fel a kapszulakollekciót, amely csak a H&M Lafayette üzletben kapható. A divat és az innováció eme fúzióját vizuálisan és érintve is meg kell nézni. 

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.