Az amerikai vásárlók megközelítőleg 1,3 billió dollárt költöttek idén a karácsonyi ajándékaikra, a brit vásárlók pedig kb. 113 milliárd dollárt, így kijelenthetjük: a karácsony továbbra is az év legnagyobb vásárlási ünnepe. Ugyanakkor nem minden meglepetés ér célba: az előrejelzések szerint csak az Egyesült Államokban 15,2 milliárd dollárt pazarolnak nem kívánt ajándékokra, ami igazán megdöbbentő szám.
A világ leggyorsabban növekvő beauty-tech márkája, a FOREO fellebbenti a fátylat, melyek a legkevésbé kívánatos ajándékok, miközben ajándékkalauza segíthet, hogy dobogós helyezést kapjon ajándékunk ezen az ünnepen.
Amikor ránk tör az ajándékozási láz és fel-alá rohangálva addig nem nyugszunk, míg nem szerezzük meg a tökéletes ajándékokat. Legyen az kisebb vagy nagyobb tétel, csak az lebeg a szemünk előtt, hogy örüljön a megajándékozott. De sajnos ez nem mindig sikerül, az időnyomás miatt könnyen dönthetünk rosszul, aminek a vége nem-kívánt ajándék lesz…
A Reddit megvizsgálta a legszörnyűbb és legízléstelenebb karácsonyi ajándékokat. Ezek a következőek:
- műanyag ételdoboz
- használt bögre
- diétás magazin
- káposzta levelekbe gondosan becsomagolt focilabda…
Pedig az ajándékozás is tanulható és magas szintre fejleszthető. Tudományosan bizonyított, hogy a barátok és jó ismerősök ajándékai a legkreatívabbak, míg a szülők és a testvérek már kissé ötlettelenebbek ajándékozási fronton, de a nagynénik, nagybácsik és nagyszülők nyernék el a legunalmasabb ajándékozók díját, ha lenne ilyen verseny.