Novak Djokovic környezetbarát módon rázza fel az italipart

Novak Djokovic, a világ egyik legelismertebb és legeredményesebb teniszezője bejelentette, hogy befektetőként és nagykövetként csatlakozott a waterdrop®-hoz. A bécsi székhelyű Waterdrop 2016 óta dolgozik az italipar újraformálásán a waterdrop® Microdrinkekkel.

Most Novak Djokovic is elhatározta, hogy felemeli szavát a műanyag palackokban lévő egészségtelen cukros italok ellen. A Plastic Pollution Coalition szerint percenként egymillió műanyag palackot vásárolnak világszerte, és a műanyagok 91%-át nem hasznosítják újra.

„A sportolóvá válás nemcsak a tehetségen és az edzésen múlik, hanem a tested érdekében hozott döntéseken is. A sikerhez sok tudást kellett megszereznem és alkalmaznom a mindennapi életemben. Az egészséges életmód magában foglalja a megfelelő hidratálást, és közben a környezetünkre is figyelnünk kell. Hiszem, hogy közös munkával valódi változást érhetünk el, és megszabadulhatunk minden műanyag palacktól. Felelősséget vállalok a döntéseimért sportolóként, közéleti személyiségként, de apaként is, és abbahagyom az egészségtelen előretöltött italok használatának népszerűsítését” – emelte ki Novak Djokovic.

A Waterdrop a sportcélú hidratálás terén korábban bevezette Microlyte termékcsoportját, amelyek elektrolitokat és vitaminokat tartalmazó, vízben oldható italkockák. A hagyományos sportitalokkal ellentétben a Waterdrop® Microlyte természetes összetevőket tartalmazhozzáadott cukor és koffein nélkül, és fogyasztása nem jár doboz- és palackhulladékkal.

„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy Novak Djokovic befektetőként és nagykövetként csatlakozik csapatunkhoz. Minden idők egyik legnagyobb teniszezője, és a sportvilág egyik legelismertebb bajnoka. Nemcsak személy szerint számomra, hanem sok generáció számára inspiráló. Találkoztam valakivel, aki igazán elkötelezett a bolygó iránt, és ismeri a hidratálás fontosságát. Az egészséges és fenntartható életmód iránti elkötelezettsége tökéletesen illeszkedik küldetésünkhöz. Bízunk benne, hogy Novak Djokovic támogatásával valódi hatást érhetünk el, és megváltoztathatjuk az italipart” – emelte ki Martin Murray, a Waterdrop vezérigazgatója és alapítója.

Az osztrák márka már támogatja Danielle Collins és Taylor Fritz amerikai teniszezőket, valamint az ATP versenyekre szállít innovatív hidratáló padokat, amelyek szükségtelenné teszik a műanyag palackokat. Novak Djokovic, aki jelentős (hét számjegyű) összeget invesztált a cégbe, csatlakozik a Waterdrophoz befektetőként, és a márka hosszú távú globális nagyköveteként.

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.