Green beauty – Fenntartható szépség

Napjainkban a környezeti, egészségügyi és társadalmi kérdések minden eddiginél nagyobb jelentőséggel bírnak. Az elmúlt néhány hónap eseményei példa nélküliek voltak, ráirányították a figyelmet a márkák szerepére a mai társadalomban. A fogyasztók elvárásai megváltoztak, az emberek olyan márkákat akarnak, amelyekben megbízhatnak, amelyek átláthatóak és valóban elkötelezettek amellett, hogy jobbá váljanak, különös tekintettel a bolygóra gyakorolt hatásukra.

A Garnier évek óta elkötelezett a fenntarthatósággal kapcsolatban; természetesebb formulákat előállítva, fenntartható és tisztességes kereskedelemből származó összetevőket használva, sőt a szépségápolás tömegpiacán elsőként vezetve be tanúsított organikus termékeket. A Garnier most még tovább megy, megváltoztatva a szépségipar működését a mindannyiunkat érintő változás élvonalába állva.

A Garnier Green Beauty kezdeményezése a fenntarthatóság mindenre kiterjedő megközelítése.

A cél,  a Garnier értéklánca valamennyi szakaszának átalakítása, csökkentve vagy megszüntetve a környezeti hatásokat az alábbi területeken:

Műanyag és csomagolás:

  • 2025-re a Garnier célja, hogy ne használjon szűz műanyagot egyetlen csomagolásában sem, ezzel évente 37 000 tonna műanyagot takarítva meg.
  • 2025-re valamennyi csomagolás újrafelhasználható, újrahasznosítható vagy komposztálható lesz.

Termék és formula:

  • 2022-re valamennyi növényalapú és megújuló összetevőt fenntartható forrásból szereznek be.
  • 2025-re az új Garnier termékek 100%-át jobb környezeti profil jellemzi majd.

Gyárak és gyártás:

  • A megújuló energia használatának köszönhetően 2025-re az ipari létesítmények 100%-a karbonsemleges lesz.
  • Az ipari létesítmények CO2-kibocsátása már eddig is 72% -kal csökkent.

Szolidáris beszerzés:

  • 2025-re a Garnier világszerte 800 közösség szerepvállalását erősíti meg szolidáris beszerzési programjának részeként.
  • A Garnier Green Beauty kezdeményezésének célja, hogy egy fenntarthatóbb választási lehetőséget nyújtson a fogyasztóknak az eladáshelyeken. A Garnier célja a fogyasztók oktatása a márka tulajdonában lévő összes digitális érintőponton olyan témákban, mint például az újrahasznosítás.
  • Ezen felül, a L’Oréal for the Future (L’Oréal a jövőért) kezdeményezés részeként a Garnier lesz az első márka, amely a környezeti és társadalmi hatást mutató termékcímkéket vezet be. Ennek célja, hogy tájékoztassa a fogyasztókat a termékek környezeti és társadalmi hatásairól, lehetővé téve számukra, hogy fenntarthatóbban válasszanak.

Emellett, hogy valóban segítsen a műanyagszennyezés elleni küzdelemben, a Garnier két civil szervezettel lépett partnerségre:

1.Az Ocean Conservancyvel – segítve a műanyagszennyezés környezeti hatásának csökkentését.

A Garnier partnerségre lépett az Ocean Conservancyvel, ezzel az óceánok műanyagszennyezése ellen több, mint 30 éve küzdő szervezettel. Az Ocean Conservancyvel együttműködve a Garnier hangsúlyozza majd az óceánok és partszakaszok megtisztításának fontosságát, melyet két módon érnek el:

A Garnier csatlakozott az Ocean Conservancy Trash Free Seas Alliance (Szemétmentes Tengerek Szövetsége) kezdeményezéséhez. A szövetséget 2012-ben hozták létre, és a tudósokat, természetvédőket és a magánszektort egyesíti, hogy valódi, hatásos megoldásokat találjon az óceánokat érintő műanyagválságra.

A Garnier együttműködik majd a szövetség jelenlegi tagjaival annak érdekében, hogy innovatív módszereket találjon a műanyagcsomagolások csökkentésére, illetve azok újratervezésére,

valamint gátat szabjon az óceánokba ömlő műanyagszennyezésnek. Ezenkívül a Garnier ismét összegyűjti csapatait – a fogyasztókat és alkalmazottakat – a világ minden táján, hogy szeptember 19-én, a nemzetközi takarítási világnapon műanyagot gyűjtsenek a világ tengerpartjairól, óceánjaiból és vízi útjairól (amennyiben azt a körülmények lehetővé teszik).

2.A Plastics for Change kezdeményezéssel – segítve a műanyagszennyezés társadalmi hatásainak csökkentését.

Világszerte több, mint 3 milliárd ember él szervezett hulladékgyűjtés nélkül. Ez a bolygó lakosságának csaknem fele. A világ legszegényebb embereinek egy része ezt a hulladékot összegyűjtve próbál megélhetéshez jutni.

A hulladékgyűjtők, köztük sokan nők, gyakran a szegénységi küszöb alatt élnek, és szörnyű körülmények között dolgoznak.

A Plastics for Change kezdeményezés révén a Garnier a hulladékgyűjtő közösségek holisztikus fejlődését támogatja majd Indiában. A Plastics for Change támogatja a gyermekek oktatását, az egészségügyet, az élelmezést, a pénzügyekben való jártasságot, valamint a lányok és a nők társadalmi szerepvállalását – az egészséges és boldog közösség alapjait.

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.