Mától anti-szociálissá válik a LUSH

Olyan sok tinihez hasonlóan a Lush is megpróbált már lejönni a közösségi médiáról, de azért, hogy kihasználják a különböző felületeket, a legjobb szándékaik ellenére végül megint fent találták magunkat. Most ismét tesznek egy próbát, hogy megpróbáljanak lejönni a „cuccról”. Világszerte minden brand, kereskedelmi és személyes Lush-fiók inaktiválódik. Megijedni nem kell, megígérik, hogy új kommunikációs megoldásokba fektetnek, melyek hozzájárulnak a jobb kommunikációs csatornák építéséhez.

A szándékukat ez alkalommal megerősíti mindaz a friss információ is, ami nemrég látott napvilágot. Ezek egyértelműen leírják mindazt a kárt, aminek a fiatalok a jelenlegi algoritmusok és hiányos szabályozások miatt ki vannak téve. A bullying, az álhírek, az extrém nézőpontok, a FOMO, a fantomrezgések, a manipulatív algoritmusok és a végtelen görgetési folyamat a fiatalkori öngyilkosság, a depresszió és a szorongás elképesztő módon növekvő gyakoriságához vezet. 

„Fürdőbomba-feltalálóként abba fektetem minden erőfeszítésemet, hogy olyan termékeket készítsek, amelyek segítenek az embereknek kikapcsolni, lazítani és azzal foglalkozni, hogy jól legyenek. A közösségimédia-felületek azonban ma már úgy vannak kialakítva, hogy az emberek a lehető legtovább görgessenek rajtuk, az algoritmusok pedig éppen úgy vannak megtervezve, hogy megakadályozzák, hogy az emberek kikapcsoljanak és lazítsanak, vagyis pontosan az ellenkezőjét teszik annak, mint ami a fürdőbombáink és minden termékünk célja.” – áll Jack Constantine, CDO és termékfeltaláló nyilatkozatában.

Figyelemfelhívás és önként távozás

2021. november 26-tól kijelentkezik a Facebook, Instagram, Snapchat, Whatsapp és TikTok felületeiről a LUSH addig, amíg nem biztosítanak biztonságosabb környezetet a felhasználóik számára. „Az egész életemet azzal töltöttem, hogy a termékeimben elkerüljem a káros összetevőket. Mára óriási mennyiségű bizonyíték van arra, hogy a közösségi média használatával kockázatnak vagyunk kitéve. Nem vagyok hajlandó kitenni a vásárlóimat ennek a kárnak, úgyhogy ideje kivenni ezt az összetevőt.” – teszi hozzá Mark Constantine társalapító és termékfeltaláló.

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.