Merész önbizalom, könnyed formák

Éljenek a nyári napok, fülledt éjszakák és a hozzájuk tartozó divat! A H&M a lenyűgöző formákat és a merész nyomatokat helyezi 2024-es nyári kollekciójának középpontjába. A megjelenés grafikus és élénk, organikus, mégis erős, szemet gyönyörködtető modern kaftánokkal, napruhákkal és hozzáillő szettekkel, melyeket Brazília melegsége, energiája és gazdag kultúrája ihletett.

H&M 2024-es nyári kollekció

A fekete, fehér, bézs, greige és piros kifinomult színpalettát a zöld hangsúlyos árnyalatai kísérik, a mohától a pisztáciáig. A kollekció május 16-tól lesz elérhető a kiválasztott üzletekben és online a hm.com oldalon.

A női kollekció a szabadon folyó sziluettek elektromos megjelenése. A kontrasztos szegélyek, hangsúlyos nyomatok és színek merészen, erőteljesen értelmezik a brazil modernizmus mozgalmát, míg az olyan részletek, mint a fűzők, a hímzések és a domború szoknyák önbizalmat jeleznek. A legfontosabb darabok közé tartoznak az innovatív, raffia hatású kötött kaftánok és horgolt darabok, a terjedelmes maxi formájú napruhák, a sokrétű, ujjatlan miniruhák, valamint a hozzáillő szoknya vagy rövid szett bikini felsővel.

H&M 2024-es nyári kollekció

A fürdőruhákban a bandeau darabok, a horgolt kötött bikinik, a háromszög felsők és a megkötős részletek uralkodnak. A kiegészítők között megtalálhatóak vaskos arany tónusú ékszerek, tengeri kagylók és korallok által ihletett fülbevalók és nyakláncok, gyöngyök, rafia sapkák és táskák, tangás szandálok, fonott slip-onok, valamint a ruhákhoz illő mintás sálak és sarongok.

„A kollekcióban található lendületes kaftánok, terjedelmes ruhák és szoknyák vagy rövid szettjei lazák, ezért a drámaiságot feldobtuk a látványos, organikus formájú nyomatokkal – ez erőteljes és magabiztos, de benne van az érzékiség is” – mondja Eliana Masgalos, a H&M koncepciótervezője. A női ruházati kampány Rafael Pavarotti fotós művészi elképzelése volt, és a főszerepben Vittoria Ceretti, valamint Anok Yai és Devyn Garcia vannak. „Nagy öröm volt Brazíliába menni a H&M Summer 2024 kampányának forgatására. Mindig különleges otthon alkotni. Elmerülni a természetben, annyi szépséggel körülvéve könnyű volt a kollekció lényegét megragadni.” – mondja Rafael Pavarotti, fotós.

Womagic

A womagic azoknak a 40 feletti nőknek szól, akik szeretik és élvezik az életet. Mi is ilyenek vagyunk. Egy közületek. Jó, hogy itt vagytok.