Kindra Hall profi történetmondó, Amerika-szerte ismert, díjnyertes szónok. Írásait közölte az Entrepreneur.com. Heti rovata van az Inc. magazinnál, a Success magazin állandó szerzője. Első, magyarul megjelent könyvét hoztuk most el Nektek. A szerző egy olyan csodafegyvernek számító marketingeszközt nyújt át Neked, mely amilyen egyszerű, olyan nagyszerű. De hogy miként kell igazán jól csinálni, hogyan lehet valóban hatni vele az emberekre, és akár vásárlást generálni vele, azt nem mindenki tudja. De azok biztosan, akik ezt a könyvet elolvassák.
Miért osztanak meg több ezren egy rossz minőségű fotó alá így-úgy megírt, hosszabb posztot? Nem érted, miért marad meg egy reklám jobban benned, mint több száz másik? Miért vásárolnak bizonyos márkát jobban, amikor nem is különleges a dizájnja vagy ötlete a terméknek? Hogyan lehet valaki a társaság középpontja, ha nem is nagyhangú? Miben rejlik ezeknek a meglepő sikereknek a titka?
Talán azért lehetnek bizonyos emberek és márkák népszerűbbek, mert történetet mesélnek el. Valódi történetet, aminek karaktereivel könnyű azonosulni,
akikhez érzelmileg kötődni kezdünk, miközben valami olyasmi történik velük, ami megváltoztatja az életüket. Ez a „robbanás” pedig hat a mi lelkünkre is, és elkötelezettekké válunk.
Akkor most görgess csak vissza ahhoz a magadban leszólt, rossz minőségű kép alá írt bejegyzéshez, melyet minden logikának ellentmondva több ezren osztottak meg. És olvasd el alatta az elsőre teljesen átlagosnak tűnő posztszöveget. Biztos, hogy olyan átlagos? Hiszen úgy olvastad végig, hogy közben nem hallottad a home office-ban harsányan telefonáló párodat, a hangosan távoktatódó nagyobbik gyerekedet, a nappaliban kismotorozó kisebbiket, és a díszpárnákat morogva kibelező kutyádat. A szomszédot sem hallottad, aki mindig délelőtt 11-kor indítja be a lombszecskázó-gépet gonoszul átvigyorogva a kerítésen. Sőt még a GLS-futár csöngetését sem érzékelted, pedig már hetek óta vársz arra a rohadt csomagra. Valószínű tehát, hogy az a poszt tud valamit, ha képes volt ennyire megtapadni a tudatodban. Igazi történetet mesélt el. Egy igazi történetet, amivel a marketingesek legnagyobb álmát, az emberek figyelmét és elköteleződését meg lehet szerezni. Ezért, ha cégvezető vagy, marketinges, vállalkozó, vagy csak egy átlagos ember, aki szeretné, hogy egy kicsit jobban figyeljenek rá, fogadd meg A sztori, amire emlékezni fogsz tanácsait. Nem fogsz csalódni bennük, csak baromira jól mesélsz majd tőlük. Olyan jól, hogy még a szomszéd is felhagy a lombszecskázással, mert tátott szájjal hallgatja a sztoridat.
Szerző: Kindra Hall
Kiadó: 21. Század Kiadó
Ára: 3990 Ft
ITT tudod megrendelni!
–
Ne felejtsétek, hogy ti is ajánlhattok könyvet a Könyvklubba, és folyamatosan várjuk könyvkritikáitokat is akár a Facebook oldalunkon a Könyvklub posztok alatt, akár e-mailben az info@womagic.hu címen.
A legjobb írásokat a magazin oldalán is közzétesszük, és egy friss, ropogós könyvvel jutalmazzuk.